सदस्य:Rohamweb1988

विकिपीडिया, मुक्‍त ज्ञानकोशातून

رساله معماری

سایت معماری

آرچینا (به انگلیسی: Archina ) سایت و فروشگاه دانلود پروژه های معماری است که در زمینه ارائه انواع پروژه معماری، رساله و مقاله و پاورپوینت معماری و تهیه انواع آموزش و نقشه معماری به میان آمده و در کنار آن به تهیه و تنظیم بروز ترین مطالب و مقالات معماری به منظور گسترش هر چه بیشتر این دانش عظیم می‌پردازد.

گستره موضوعی این رشته بسیار زیاد است و ما در صدد هستیم که بخش عظیمی از دنیای معماری را تحت پوشش قرار دهیم و در کنار شما عزیزان مقالات خوبی را در زمینه هایی بخصوص: معماری ایرانی، معماری جهان، معماری معاصر، آموزش اتوکد Auto CAD،آموزش Revit،آموزش تری دی مکس،آموزش فتوشاپ در معماری،دانلود نرم افزار های معماری ارائه دهیم.


پروژه های آماده معماری[संपादन]

بخش پروژه های آماده معماری وبسایت آرچینا متشکل از کاملترین و بهترین پروژه های معماری در زمینه های مختلفی اعم از پروژه های معماری آموزشی، فرهنگی، درمانی، تجاری و اداری، ورزشی، اقامتی و گردشگری، مسکونی و چند منظوره است که با هدف ارائه آنها به دانشجویان و افراد وارد در این رشته ایجاد شده است.

معماری ایرانی[संपादन]

معماری ایرانی دارای ویژگی‌هایی است که در مقایسه با معماری کشورهای دیگر جهان از ارزشی ویژه برخوردار است؛ ویژگی‌هایی چون طراحی مناسب، محاسبات دقیق، فرم درست پوشش، رعایت مسائل فنی و علمی در ساختمان، ایوانهای رفیع، ستونهای بلند و بالاخره تزئینات گوناگون که هریک در عین سادگی معرف شکوه معماری ایرانی است.

معماری ایرانی دارای استمراری بوده که هر چند بارها بر اثر کشمکش های داخلی و هجوم های خارجی دستخوش تعییر یا انحراف موقتی شده، با این همه به سبکی دست یافت که با هیچ سبک دیگری اشتباه نمی شود.